چرا شرکت عمران شهرهای جدید ?

سرمایه گذاری در شهرهای جدید یک سرمایه گذاری مطمئن با بازگشت سرما سریع و سود بالا بوده ورعایت عقود شرعی بر پایه قوانین شرعی و جمهوری اسلامی و همچنین توجیه اقتصادی ، مطالعات اقتصادی و مدیریتی اساس آن می باشد.

اطلاعات تماس
  • آدرس: ونک خیابان شهید خدامی نبش تک شمالی پلاک 25
  • تلفن: 02188777829
  • ایمیل: Investment@invest-ntdc.ir
  • Sample Image
    سرمایه گذاری در حوزه بهداشتی – درمانی
  • Sample Image
    سرمایه گذاری در حوزه توریستی – تفریحی
  • Sample Image
    سرمایه گذاری در حوزه مسکونی - تجاری
  • Sample Image
    سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی – آموزشی
  • Sample Image
    سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی

موافقت نامه ریل گذاری پروژه قطار شهری اصفهان به بهارستان، به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال مبادله شد.


موافقت نامه ریل گذاری پروژه قطار شهری اصفهان – بهارستان با شرکت مجری این طرح در حضور مدیران ارشد استان اصفهان و مسئولان شهر جدید بهارستان منعقد شد.



در این نشست محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با اشاره به پیشرفت 80 درصدی زیرسازی پروژه قطار شهری بهارستان گفت: علی رغم مشکلات مالی توانسته ایم 65 تا 70 میلیارد تومان اعتبار پروژه را از منابع داخلی تامین کنیم.



مهندس غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این نشست با اشاره به مسیر ۱۴.۵ کیلومتری پروژه قطار شهری اصفهان- بهارستان، گفت: امیدواریم این پروژه در زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد و مردم بهارستان بتوانند از مترو به عنوان ایمن ترین وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.



مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و رییس هیات مدیره شرکت عمران بهارستان، عصر یکشنبه در جلسه بررسی موضوع متروی بهارستان در جنوب اصفهان، گفت: کلنگ قطار شهری اصفهان درسال 75 توسط اسحاق جهانگیری استاندار وقت اصفهان زده و اعلام شد که در سال 85 این پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد ؛ اکنون سال 95 را پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم امسال سوار مترو شویم.

حجت الله غلامی نیز خاطر نشان کرد: معتقدیم هرجا سرریز جمعیتی را ایجاد کردیم ، همزمان باید حمل ونقل ریلی را داشته باشیم تاجذابیتی برای سکونت دراین شهرها ایجاد کنیم.

غلامی تاکید کرد: توسعه حمل ونقل ریلی درشهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی باید مورد توجه قرار گیرد که فولاد شهر زودتر از شهرهای جدید استان اصفهان پروژه قطار شهری را شروع کرد اما به دلیل مشکلاتی پروژه این طرح متوقف شد.

محمد رضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه قطارشهری بهارستان گفت: باتوجه به مشکلات مالی پروژه و محقق نشدن بودجه از محل منابع دولتی، تاکنون 65 تا 70 میلیارد تومان از منابع داخلی برای این پروژه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: از نظر فنی، مسیر قطار شهری بهارستان به اصفهان هیچ مشکلی ندارد و اصل کار زیر سازی است که بسیار زمان بربوده ومابقی شامل ایستگاه و ریل گذاری است که در زمان در نظر گرفته شده انجام می شود و اجرای ریل گذاری و ایستگاه مترو و سودآوری آن، در مدت 18 تا 24 ماه منبع جدید تامین مالی شرکت عمران خواهد بود.

وی تاکید کرد: تاکنون 80 میلیارد تومان برای زیرسازی این پروژه هزینه شده که 50 درصد آن از منابع اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر از منابع داخلی شرکت عمران تامین شد اما برای اتمام آن به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی یکی از معضلات فرا روی پروژه متروی بهارستان را عبور تونل مترو از زیر خط اصلی راه آهن دانست وگفت: با همکاری مجموعه راه آهن اصفهان، با هشت ساعت مسدودی خط راه آهن و احداث پل با پهنای 23 متر و دهنه 11 متر و وزن 26 تن ، این مشکل پروژه مترو بهارستان حل شد.

بر همین اساس، طرح خط متروی اصفهان- بهارستان به طول ۱۴.۷ کیلومتر است و عملیات اجرایی مرحله اول این پروژه شامل زیرسازی و ابنیه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

با راه اندازی مترو بهارستان فاصله این شهر تا اصفهان از 20 دقیقه به 12 دقیقه کاهش پیدا می کند.

موافقت نامه ریل گذاری پروژه قطار شهری اصفهان به بهارستان، به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال مبادله شد.
تاریخ انتشار : 1396/7/5
نوشته شده توسط : واحد مشارکت و سرمایه گذاری